LONDYN – FOTORELACJA

Wróciliśmy. Szczęśliwi, wypoczęci z naładowanymi bateriami. Jak to fajnie było na tydzień zapomnieć o codziennych obowiązkach. Antek zachwycony swoim starszym rodzeństwem ciotecznym zapominał, że ma rodziców.
Matka Zabawka wraca do żywych. Wraca do internetów. I zaprasza na krótką fotorelację z Londynu. Miłego oglądania!

Wystarczy.  Dobrej nocy!
  • Super:) Miałam kiedyś w planach wyjazd na stałe do Londynu ale dobrze, ze nie wyjechałam…kiedyś może na wycieczkę pojadę

• My mieliśmy w planach wyjazd na stałe. Pan tata wyjechał na rok i mieliśmy do niego dołączyć. Wymiękłam i daliśmy jeszcze jedną szanse Polsce 😉 a nie powiem, że mam dni kiedy żałuje, że tam nie mieszkamy.

• Ohohoho no przyznam, że zatęskniłam za Londynem! Znam te miejsca 🙂 darmowe muzea moją zmorą, co się naszlajałam. A teraz byłoby jeszcze fajniej, z rodziną. Ychhh…

• Haha 😀 dobrze, że te wszystko zwiedziliśmy podczas pierwszego wyjazdu. Pamiętam jak biegaliśmy do każdego muzeum 🙂
      Antka zabraliśmy tylko do Muzeum Historii Naturalnej i to tylko na wystawę Dinozaurów. Tacy z nas okropni rodzice.

• Oj tam, jeszcze przyjdzie czas na nie-żyjątka w formalinie 😀

• Cudownie! Tak bardzo, bardzo Wam zazdroszczę! Londyn to moje ukochane miasto, żałuję, że tam nie mieszkam.
    A Antek jak ładnie chodzi! 🙂

• Chodzi to mało powiedziane. On już biega! 😀

• Koniecznie muszę, kiedyś tam się wybrać! Piękne zdjęcia i jaka Wam się ładna pogoda trafiła! /Justyna.

• Warto, piękne miasto 🙂
      A pogoda nie była taka zła biorą pod uwagę cały tydzień. Kilka dni padało, weekend słoneczny i reszta taka pochmurna.

• Super wycieczka! Zatęskniłam aż za Londynem.

• Nigdy nie byłam – aż wstyd przyznać ale marzy mi się życie tam, w lepszym świecie.

• piękne zdjęcia, pięknie się je oglada, zwłaszcza te…z Wami 🙂

• A dziękuje 🙂 piękne miejsce to i zdjęcia udane 😛

• Super fotki, piękne miejsca i wy tacy szczęśliwi 🙂

• Szczęśliwi, wypoczęci, oderwani od codzienności. Niby kilka dni a robi swoje 🙂

• Piękne zdjęcia, piękne miejsce, piękni Wy 🙂

• Dziękuję, dziękuję :* Ty zawsze tyle miłych słów sypiesz!

• Pięknie 🙂
    alexanderkowo.blogspot.com

• Oj tak! Nie mogę się nie zgodzić 😉

• Super zdjęcia, dziękuję za wirtualna wycieczkę

• Anonimowy

Fajne zdjęcia, pomysłowe, a Antek rośnie jak na drożdżach

• Cudnie! Zdjęcia piekne <3 Aż zachciało mi się lecieć, to moje ukochane miasto!

• Ja już tęsknie…mogłabym robić takie wycieczki do Londynu co miesiąc. To miasto nigdy mi się nie znudzi 🙂

• Uwielbiam zdjęcia! 🙂 wyglądacie wspaniałe. Widać, że Antek bawił się bardzo dobrze 😉

• Zgadza się 🙂 bawił się wyśmienicie.

• Piękne zdjęcia! a Antek taki fajniutki 🙂 Monia fajne masz spodnie, czyżby Calzedonia? 😉

• Dzięki :*
      Spodnie z Vero Moda, kupiłam w outlecie za 40 zł 😉

• Ale nabrałam ochoty na jakiś wyjazd… Super zdjęcia

• Mi też już się marzy kolejny 😀 najbliższy w lipcu do Poznania, a na ta chwile basta.

• Ale Wam dooobrze! Super zdjęcia! 😀 Oh jak mi się marzy taki wyjazd nawet na parę dni do UK… Ale przecież marzenia są po to by je spełniać, nie?! 🙂

• Dokladnie 😀 kupujcie bilety i sru na wydłużony weekend.

• Po waszych twarzach widać, że wszystkim podobało się w Londynie 😉 aż mi się zachciało wstać od komputera i polecieć. Byle gdzie 😛

• To prawda lubimy Londyn 🙂 w końcu mieliśmy się tam przeprowadzić i zacząć nowe życie.

• Zdjęcia mówią 'Nic tylko jechać i podziwiać'. Śliczne ujęcia i bardzo różne, jedne radosne inne skłaniające do rozmyślań.

• Kasiu a jest co podziwiać. Ja mogę na okrągło zachwalać to miasto 🙂

• piękne zdjęcia! Ja niestety do Londynu jeszcze nie zawitałam, mieliśmy lecieć w styczniu ale zrezygnowaliśmy z lotu ze względu na ciążę.

• Jak lecieliśmy teraz do Londynu to wyprosili ciężarna z samolotu. Miała juz pokaźny brzuch..

• Wspaniała wycieczka 🙂 I jeszcze Antek miał się z kim bawić 🙂 To musiał być świetny wypoczynek.

• Chętnie powtórzymy taki wypad 🙂 było świetnie!

• Ale mi się Londyn marzy…. 🙂

• Ja nadal dochodzę do siebie po weekendzie we dwoje, bez Polki. Zaszaleliśmy tak, że ciągle mam coś do roboty :p A tego Londynu taaaak Wam zazdroszczę! British Museum, małe sklepiki na Camden Town, cała Oxford Street! Aaaaa, a do tego Ty taka piękna 🙂 Też planujemy taki weekendowy wypad, ale jak to z planamy :p Zobaczymy 🙂 Super 🙂

• Woooow! To ja Wam zazdroszczę tego weekendu we dwoje!!! Jej, też tak chce :p

• ale śliczne zdjęcia. ja za 2 tyg. lecę do braciszka do Holandii – w planach oczywiście Amsterdam 🙂 przebieram nóżkami na samą myśl 🙂 Fajnie że wyjazd się Wam udał! Oby częściej!

• Cudowne zdjęcia, cudowne widoki… Londyn, ach Londyn… bylismy tam z mężem w króciutkiej podróży poślubnej i tęsknię i marzę… Dzięki za podzielenie się tyloma pięknymi zdjęciami. My z Zuzinką jeszcze długo nie polecimy, zbyt często się buntuje a noszenie jej na rękach po całym Londynie… dziękuję, poczekam. 😉 Wózek niestety parzy.